magus oldal
magus oldal
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
magus. aquirok és a hatalomszavak
Annyi adatot találtam az aquirokrol, meg ilyenekről, hogy új modult csináltam:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Lássu k mi történik, ha egy halandó(teheát játékoskarakter, vagy njk, aki nem aquir)hatalom szavakat használ. Elöször is dob d100-zal,és ha az eredmény 1 és 80 közé esik, a következők történhetnek szerencsétlennel: 01: a karakter minden vérere elpattan a hatalmas megerőltetéstől, k3 körön belül meghal, de ha megdob egy –3-mal nehezített Állóképesség próbát(célszámot a KM állapítja meg18 és 26 között), eszméleténél (és életben) marad. A k3 kör haldoklással telő idő alatt egy minimum 3 Ép-t gyógyító hatalomszóval még menthető, de utána vége. 02-09: a tüdejében található hajszálerek szétrobbannak, ennek hatására tüdejét elönti a vér. Állóképessége csökken 4-gyel, hagyományos módon gyógyítható (képzettségektől függően 5-20 nap alatt), illetve 90 Mp-os gyógyítómágiával. 10-18: a karakter k3 foga szétrobban a szájüregben. Ez gyenge vérzést és fájdalmat jelent (foganként k3 Fp körönként, 20-Egészség körön belül magától is eláll. 30% eséllyel látható helyről (is) tört ki fog, a Szépség csökken 1-el. 19-28: testének izmai görcsbe rándulnak, ezáltal pokoli kínokat él át (4k10 Fp), mivel testének nagyobb izmai folyamatosan görcsölnek (Görcs módosítói, illetve szegmensenként 1 Fp-t veszít). A görcs 3k10 szegmensig tart. Hogy hamarabb megszűnjön, ahhoz Mf-ú Méregkeveréssel korábban elő lehet állítani egy izomlazító szert. 29-35: a karakter agyában elpattan pár létfontosságú ér, hirtelen agyvérzést kap. Hatása: k6x10 percre elájul, teljesen magatehetetlenné válik. Miután magához tér k6 óráig az Émelygés módosítói sújtják, de semmilyen hosszabbtávú következménye nincs. 36: a használó hangszálai szétszakadnak (3k6 Fp). Ennek hatására örök életére megnémul. Ez egy bonyolult műtéttel orvosolható elméletben, gyakorlatilag a fertőzésveszély hatalmas (A műtéthez kell legalább 2 Mf-ú Sebgyógyító és Élettanban azonos szinten jártas személy.) Az utókezeléshez pedig szükség van Mf-ú Herbalistára és Alkimistára. 37-56: a karakter k6 bordájának egy része szétrobban. Ez bordánként 2 Ép sebzést okoz. A karakter Állóképessége a gyógyulási idő alatt (20-Egs hét) két törött bordánként eggyel csökken (felfelé kerekítve). 57: a karakter szíve görcsöt kap, ha valaki nem ad szívmasszázst neki rövid időn belül, meghal. (Legalább Af-ú Sebgyógyítással bárki ismerheti) A túlélésre Af-ú Sebgyógyítással az első körben 100% esély van, ez körönként csökken 10%-kal, a Mf-ú Sebgyógyítás +30%-ot ad. A szívmasszázs k6 körig kell alkalmazni, hogy hatásos legyen. 58-69: dobni kell még egyszer a fentiek közül, azzal az eltéréssel, hogy normál esetbe a kegyetlen hatás mellett még a hatalomszó létrejött volna, most már az sem jön létre, az energia eloszlik, mivel a sérülés „belefojtotta” az alkalmazóba a szót a cél megjelölése előtt. Egy –3-mal nehezített Akaraterő és Állóképesség próba árán viszont minden idegszálát megfeszítve, még ki tudja mondani a hatalomszót, így a hatása rendesen érvényesül. 70-79: A karakter vére szó szerint felforr. (legalábbis rendkívüli mértékben megnövekszik) 6 körig a Rosszullét módosítói sújtják, ezután elájul, majd -10 körre az ájulásra –meghal. Testhőmérséklete 65o-70o C. Végig Testhőmérséklet hűtéssel megoldható a dolog. 80-00: a hatalomszó minden-alkalmazójára nézve roncsoló-hatás nélkül létrejön. A Q U I R O K É S K A L A N D O Z Ó K [2001. Augusztus 24, Péntek] Felrakta: Tronix Írta: TheElf Ynev kalandozóköpontú világ, itt e különös sorsu emberek születésüktől fogva kiválasztottak. Életük minden percét, az elsőtől az utolsóig folyamatosan jegyzik le egy különös kolostorban, és a könyv, melynek lapjaira e történet kerül, különös hatalommal bír Ynev felett. Kevés nagyobb hatalom van a kalandozónál, legyen szó Kráni messorrol, rekedtes hangú asszisz bárdról, vagy éppen egy egyszerű félelf tolvajlányról. Ez az Ynevi realitás, ha a regényekbe pillantunk, számos olyan kalandozócsapat van, aki sikerrel nézett szembe Aquirokkal, és nem egy olyan hőst ismernek-e történetek, aki többször is megjárta Ediomad mélységeit. Az Aquir pedig e világképben legyőzhető bestia. A legyőzhetőség persze nem csak Edimad lakóira, hanem kráni rokonaikra is igaz. A Gho-ragg-ért kapható 750 tapasztalait pontnál, egy Crantai kóborló, vagy egy köz-dzsinn, esetleg közdémon is gyakran többet ér. És a Bestiárium oldalain szereplő leírás tartalmazza a hatalomszavak használatának a képességét. Vajon a közönséges halandók, és kalandozók számára egyaránt védhetetlennek bizonyuló, a manahálót megbolygató, a személyes aura védelmének megkerülésére képes hatalomszóval számoltak az alkotók? Azt hiszem a választ a többség pontosan ismeri: Nem. A SUMMARIUM felfogása szerinti Aquir sem az eredeti kalandozó központú világképbe nem illeszthető bele, sem az alapkönyv oldalan leírt mágiaelmélettel nem egyeztethető össze. Márpedig egy kalandozócentrikus fantasy világképbe, a felfoghatatlan hatalmú, legyőzhetetlen, emberi ésszel fel nem fogható, és ezen hősök számára is gyakorlatilag legyőzhetetlen szörnyek beépítése bizony hangulatromboló. Miért írom le ezt? Mert a mostani fejlesztők közül néhányan hangulatromobolónak nevezik azt, ha az Aquirt úgy mesélem, ahogy a Két Hold, az eredeti, régi MAGUS regények, a BESTIÁRIUM sugallja, és ahogy a mai napig népszerű eredeti Yneven létezik. Aki felfoghatatlan hatalmú szörnyek között esélytelen karakterrel akar játszani, érzelmeiktől megfosztott őrültet keres, annak létezik egy másik rendszer, egy másik világ. Yneven elfér egy ilyen, elfér két ilyen. De nem célszerű mindent ilyenné alakítani. Ha egy jó M.A.G.U.S., vagy egy Ynevi környezetbe átültetett közepes horror, vagy storyteller hangulatú játék között kell választanom, akkor azt hiszem nem én vagyok az egyetlen aki az elsőt választom. E L F H A T A L O M S Z A V A K ::::: Előszó: az óelfek hatalomszavairól nagyon keveset lehet tudni a hivatalos forrásokból, ezért én elkészítettem a saját változataimat. A Summarium néhány utalása és egy kalandmodul-gyűjteményben fellelhető információk voltak a fő támpontok. Bizonyos hatalomszavak ötletét más játékokból vettem. Csak a mélynyelv hatalomszavait dolgoztam ki, hiszen alig egy tucat óelf lehet, aki a magasnyelv szavait is ismeri. A szavak fajtáit nem bontottam csoportokra, a leírásokból egyértelműen kiderül. A játékosok által is indítható kasztok közül a sereneyak (nem egyértelmű a leírás, de erősen valószínű) és a deinnek (egyértelmű…) képesek hatalomszavakat használni, hogy ők mennyi Od ponttal is rendelkeznek elég nehéz meghatározni, de irányszámként valahol a 2 és a 12 között lehet, persze elsősorban az alsóbb értékek a gyakoriak, a felső értékek szinte csak a Királyi család egyenes ági leszármazottjainál lehetséges. Ám ne feledjük, hogy a teljes elf populációhoz képest az Od-dal rendelkezők száma elenyésző. A félelf karakterek Od pontja 1 és 6 között mozoghat (nagyon nagyon nagyon ritka). Óelf hatalomszavak Az óelf hatalomszavak forrása ugyanúgy az Od, ahogy az aquíroknál, ám a használható változat nem csak a beszélt dialektustól, hanem a használó személyétől is függ. Az 1 Od-s kategóriába tartozó hatalomszavakat minden Élet jellemű elf és félelf használhatja. A 2 Od-s kategóriába tartozó hatalomszavakat csak az 1000 évesnél idősebb, tisztavérű, Élet jellemű elfek használhatják. Természetesen mindkét változat erősíthető, azonban az esetek nagy részében a hatásban nem történik változás (pl. Szívkereső, Béklyó, Csillaghullás, stb.), csak az ellen-hatalomszavak Od szükséglete növekszik meg. Amennyiben a hatalomszó nem közvetlenül az ellenfélre hat, a természetes ómágikus védekezési mód nem használható. Az óelf hatalomszavak szintén megzavarják a mannahálót, ám nem oly durva mértékben, mint az aquír hatalomszavak. Minden varázslat Mp igénye a duplájára nő 100 lépés sugarú körben az adott körben. Szívkereső Az elf halk kiáltására az elf íjból kilőtt nyílvessző pusztító erővel ruházódik fel. A kilőtt nyílvessző mágikusnak számít. Csak a használó saját, számára készített elf íjjal működik. 1 Od: +2k6 sebzés, +25 CÉ, +25 lépés lőtávolság 2 Od: +3k6 sebzés, +50 CÉ, +50 lépés lőtávolság Védelem Dala Ez a különleges hatalomszó megköveteli a használójától a folyamatos éneklést. Míg az éneklés tart, csak normál tevékenység és fegyveres harc folytatható, pszit vagy mágiát az illető nem használhat. Od pontokat védekezésre továbbra is képes fordítani. 1 Od (+X Od): a használó körül 6 lépés sugarú gömbben megakadályozza az X od-nál kevesebb pontból elhangzó ellenséges hatalomszavak létrejöttét és hatását. A már aktív hatalomszavak hatására nincs befolyással. A dal maximálisan 1 percig tartható fent. 2 Od (+X Od): az elf körül 12 lépés sugarú gömbben megakadályozza az X od-nál kevesebb pontból elhangzó ellenséges hatalomszavak és a X*10 Mannapontnál gyengébb ellenséges varázslatok létrejöttét és hatását. A már aktív hatalomszavak és varázslatok hatására nincs befolyással. A dal maximálisan 3 percig tartható fent. Alakváltás E hatalomszót elég elsuttognia az alkalmazónak. 1 Od: ez a hatalomszó puszta Fényillúzió, a használó bármilyen humanoid alakot felvehet, tetszőleges ruházattal és felszereléssel. Harc, varázslás vagy hatalomszó használata esetén az illúzió rögtön véget ér, pszi viszont szabadon használható. A fényillúzió 1 óráig marad fent. 2 Od: a használó teste fizikailag is átváltozik (3 kör), viszont ez a felszerelésére nem vonatkozik. Bármilyen humanoid vagy állat alakja felvehető, viszont a testtömeg nem változhat. Hatalomszó és varázslás esetén azonnal visszaváltozik (3 kör), viszont harcolni és pszit használni új alakjában is képes. Az új testben maximálisan 3 órát tölthet el, azután visszaváltozik. Ha az oda- vagy visszaváltozást bármi (felszerelés, helyhiány, stb.) gátolja, megsérülhet, sőt bele is halhat a használó. Béklyó Ez a hatalomszó csak legalább füves terepen használható. A használó egy hangos kiáltással éri el a kívánt hatást. 1 Od: a kiszemelt áldozat lábára egy pillanat alatt ránő az aljnövényzet, és ezáltal odarögzíti. A z áldozat sikeres Erőpróbával, vagy 6 kör után kiszabadulhat. 2 Od: a kiszemelt áldozat derekáig beszövi a növényzet, valamint befurakodik a bőre alá, kivéve, ha zárt vértezetet visel. A növényzet körönként k6 Fp sebet okoz az áldozatnak, aki csak egy sikeres Erőpróba (-2 módosítóval) után szabadulhat, de ekkor 2k6 Fp-t sérül. A növényzet 6 kör után elszárad, és elereszti áldozatát. Hátas Ez a hatalomszó egy hangos kiáltás után fejti ki hatását. Csak olyan vidéken használható, ahol van esély alkalmas hátas felbukkanására. Ebben a dialektusban még a véletlen dönt a hátas fajtájáról. 1 Od: a varázslat hatása bármilyen, természetes hátast a használó uralma alá hajt. Követi új gazdája parancsait, de ha az erőszakosan bánik vele, elmenekül. Egy nap után az állat kiszabadul a béklyó alól, és visszaindul élőhelyére. 2 Od: az elf képes bármilyen állati intelligenciájú szörnyet is hátasként használni, ha az alkalmas a feladatra. Követi gazdája parancsait, de nem harcol, csak ha a saját élete forog kockán. Ha erőszakosan bánnak vele vagy elmenekül, vagy kínzójára támad. Egy hét után kiszabadul a hatalomszó hatása alól, és visszaindul élőhelyére. Páncélzat 1 Od: a hatalomszó kimondása után egy növényekből és indákból álló teljes testet óvó páncélzat jön létre a használó körül. A páncélzat 5 SFÉ-vel és 0 MGT-vel rendelkezik, valamint +1-et ad a Méregellenálláshoz. A páncélzat túlütéskor sérül. 12 körig marad fent. 2 Od: a hatalomszó kimondása után derengő ködpáncélzat jön létre az elf teste körül. A páncélzat 5 SFÉ-vel és 0 MGT-vel rendelkezik, valamint +10-et ad az Asztrális és Mentális Mágiaellenálláshoz. A páncélzat túlütéskor nem sérül. 18 körig marad fent. Ködalak Az elf szavára testének körvonalai elhomályosodnak és hullámoznak. A hatás mélydialektusban mindössze Fényillúzió. 1 Od: a hatás 12 körig tart, ezalatt a használót sokkal nehezebb eltalálni. Közelharcban +15 VÉ, távolsági fegyverekkel szemben +30 VÉ módosítót kap. 2 Od: az elf teste szinte teljesen kivehetetlen. Közelharcban +30 VÉ, távolsági fegyverekkel szemben +50 VÉ módosítót kap. A hatás 24 körig tart. Csillaghullás Az elf dalára az éjszakai égboltról csillagok hullnak alá az ellenfeleire. A hatalomszó akkor is kifejti hatását, ha felhős az égbolt, ilyenkor lyukakat nyitnak azokon a hullócsillagok. A hatáshoz folyamatos éneklés szükséges, ha a dal megszakad a hatás is véget ér. 1 Od: maximum 3 körön keresztül a használó körül 10 méter sugarú körben minden ellenfelére körönként k6 FP (élőholtakon k3 ÉP) sebet okozó fénygömbök hullnak. 2 Od: maximum 6 körön keresztül a használó körül 20 méter sugarú körben minden ellenfelére körönként 2k6 FP (élőholtakon k6 ÉP) sebet okozó fénygömbök hullnak. Elfvér E hatalomszó a kiválasztott elf vagy félelf körbejárását, és folyamatos éneklést követel meg. Az egy percig tartó rítus alatt folyamatosan zöldes energia áramlik a kiválasztott testébe. Az átruházott Od pontok a használó maximális Od pontjait csökkentik, és csak ha a célszemély valamennyit elhasználta, vagy meghal, akkor tér vissza az eredeti értékére. Amennyiben a célszemély szervezete rendelkezik Od-dal, abban az esetben is szabadon felhasználhatja a kapott Od pontokat is, viszont nem kapja meg az egyéb, speciális képességeket, pl. a hatalomszavak használatát. Először mindig a kapott Od pontok kerülnek elhasználásra, addig a sajátjait nem képes felhasználni. 1 Od (+X Od): a kiválasztott szervezete X Od-dal telítődik, melyet csak hatalomszavak elleni védekezésre használhat. 2 Od (+X Od): már nemcsak védekezésre, de ellen-hatalomszavakra, és a felruházó által meghatározott, 3 db 1 Od-s hatalomszó használatára is képessé válik az illető, amíg az átruházott Od energia a testében van. Pengesikoly A használó egyetlen erőteljes sikolyt hallatva szabadítja fel a hatalomszó erejét. Csak közelharcban használható. A fegyverek ezüst csíkot húznak a levegőben maguk után. 1 Od: az adott körben az első sikeres támadásának a sebzése maximális lesz valamint +1 támadást és +20 TÉ módosítót kap. 2 Od: az adott körben valamennyi támadásának a sebzése maximális lesz, ezenkívül kap +2 támadást és +30 TÉ módosítót. Gyógyító Dal A hatás eléréséhez növényzettel borított terület (min. 10 méter átmérő) és folyamatos éneklés szükséges. A növényekből zöldes életenergia áramlik a kiválasztott személyek felé, akiket az elf körbetáncol. Minden 10 FP gyógyulás 1 ÉP-t is jelent. 1 Od: maximális 3 körig tart, körönként k6 FP-t gyógyít, és eggyel csökken a betegségek súlyossági szintje. 2 Od: maximálisan 6 körig tart, körönként k6+3 Fp-t gyógyít, és kettővel csökken a betegségek súlyossági szintje, valamint a 3. körben a mérgezéseket is megszünteti.
 
A kb. pontos idő...
 
1. menü pont
Tartalom
 

Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?    *****    Will Vandom Rajongói Oldala ♥ nosztalgia W.I.T.C.H. a javából, 2006 óta ♥ Te még emlékszel?    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie. Tedd meg te is, én segítek értelmezni! Kattints! Várlak    *****    Nagyon részletes születési horoszkóp + 3 éves elõrejelzés + kötetlen idejû beszélgetés diplomás asztrológussal! Kattints    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie, itt: www.csillagjovo.gportal.hu    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését. 0630/583-3168    *****    Nézzen velünk Debreceni Prémium lakásokat! Simonyi ingatlan Nézzen velünk Debreceni Prémium lakásokat! Simonyi ingatlan    *****    Ha egy igazán egyedi és szerethetõ sportanimével szeretnél megismerkedni, tégy egy próbát az Ookiku Furikabutte-vel.    *****    Augusztus 8-án Nemzetközi Macskanap! Addig is gyertek a Mesetárba, és olvassátok el a legújabb cicamesét! Miaúúú!    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!